14 maja, 2024

Laboratioriainnowacji.pl

Najnowsze ciekawostki technologiczne

Certyfikowany partner Google

2 min read
Podziel się

Każda firma, która chce działać nie tylko w realu, ale także w wirtualnym świecie musi założyć własną stronę internetową i ją wypozycjonować. Najczęściej zleca to jednej z wyspecjalizowanych firm e-marketingowych.

Jak wybrać firmę do wypozycjonowanie strony?

Pozycjonowanie organiczne, które przynosi bardzo dobre efekty i przysparza najwięcej nowych klientów, jest procesem bardzo długotrwałym. Google jednak stworzyło bardzo skuteczne narzędzie do przyśpieszenia pozycjonowania za pomocą reklamy. Jest nim Google Ads (AdWords). Jego efekty widoczne są bardzo szybko i bardzo szybko przekładają się na ilość odwiedzin na stronie. Oczywiście kampanie reklamowe prowadzone w Google Ads wymagają dodatkowych nakładów.

Bez względu na to jakim budżetem firma dysponuje, powinien być on wydany rozsądnie i przynieść wymierne rezultaty. Jak zatem znaleźć firmę marketingową, która potrafi zrobić to bardzo dobrze?Oczywiście poszukiwania należy rozpocząć od internetu, ilość otrzymanych wyników może zaskoczyć każdego. Połapać się w tym gąszczu pomoże certyfikat Google Partners, który przyznawany jest tylko firmom marketingowym świadczącym usługi na najwyższym poziomie.

Certyfikowany partner Google

Uzyskanie certyfikatu Google Partners lub Google Partner Premium wiąże się ze spełnieniem wielu warunków określonych przez amerykańską firmę. Do programu mogą przystąpić firmy marketingu internetowego, które mogą wykazać się doświadczeniem, wysoką wiedzą w tym zakresie, a co najważniejsze osiągnięciami na tym polu.

Dowodem na spełnienie tych kryteriów jest zrealizowanie kampanii w Google AdWords na kwotę 10 000 $ w ciągu 90 dni. To naprawdę bardzo dużo. W trakcie programu Google Partners umożliwia jednemu lub kilku pracownikom odbycie darmowych szkoleń online lub stacjonarnych i zdobycie certyfikatu w jednej z 5 specjalizacji:

• reklama wideo,• reklama mobilna,
• reklama w sieci wyszukiwania,
• reklama w Zakupach Google,
• reklama w sieci reklamowej.

Szkolenie kończy się testem sprawdzającym i po pozytywnym zaliczeniu uzyskaniem certyfikatu specjalizacji. Jedna specjalizacja umożliwia uzyskanie certyfikatu Google Partners, uzyskanie kilku lub nawet wszystkich specjalizacji umożliwia otrzymanie certyfikatu Google Partner Premium.

Dla klientów certyfikowany partner google oznacza, że jego pieniądze będą wykorzystane optymalnie pod kątem jej potrzeb, a reklama będzie wykorzystywała wszystkie możliwości AdWords.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.