14 maja, 2024

Laboratioriainnowacji.pl

Najnowsze ciekawostki technologiczne

Prowadzenie fanpage na Facebooku

2 min read
Podziel się

Współcześnie nie można sobie wyobrazić sprawnie działającej firmy, która nie jest aktywna w social mediach. Biorąc pod uwagę, że jest to jeden z najważniejszych elementów każdej strategii marketingowej prowadzenie fanpage na Facebooku, czy też na innych portalach społecznościowych często zlecane jest zewnętrznym podmiotom.

Kto może prowadzić fanpage?

Tak, jak zostało wspomniane prowadzenie strony na Facebooku może być jest zlecone różnym podmiotom, które mogą zaoferować odmienny poziom oferowanych usług. Firma w zależności od swoich oczekiwań może zdecydować się na wsparcie z freelancerem, agencją interaktywną, na stworzenie własnego działu promocji lub nawet na korzystanie z usług firmy hostingowej. Co jeszcze powinna wiedzieć firma, która zdecydowała się na prowadzenie fanpage oferta poszczególnych partnerów bardzo się różni?

Nie można zapominać, że zarówno zakres, jak i poziom oferowanych usług pomiędzy m.in. freelancerem a agencją interaktywną, czy też firmą hostingową może być bardzo mocno zróżnicowany. Z tego względu przed wybraniem partnera warto rozważyć wszystkie wady i zalety poszczególnych rozwiązań. Można wyjść z założenia, że najtańsze prowadzenie fanpage na Facebooku zaoferować może freelancer. Z kolei najbardziej kompleksową, a tym samym najdroższą obsługę gwarantuje agencja.

Kogo wybrać do prowadzenia fanpage?

Z pewnością niewielkie firmy, którym wystarcza podstawowa obsługa mogą zdecydować się na freelancera. Prowadzenie strony na Facebooku przez freelancera najczęściej opiera się na korzystaniu w gotowych narzędzi do promocji na Facebooku. Dodatkowo stosowane na fanpage grafiki najczęściej opierają się na materiałach promocyjnych dostarczonych przez firmę.

Dodatkowo najczęściej freelancer nie podejmuje się przygotowania spersonalizowanych projektów dla zleceniodawcy, ale z pewnością nie jest to reguła. Znacznie lepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie przykładowo z oferty pracownika agencji reklamowej, który prowadzi dodatkową działalność jako freelancer. W takiej sytuacji wzrasta prawdopodobieństwo profesjonalnego prowadzenia fanpage.

Sytuacja wygląda całkiem inaczej w przypadku agencji interaktywnej. Korzystając z takie oferty można liczyć na kompleksową i profesjonalną obsługę obejmującą nie tylko prowadzenie fanpage oferta agencji to profesjonalna grafika, indywidualnie opracowane strategie promocyjne, regularne raporty z postępów oraz korzystanie z najnowocześniejszych narzędzi mających zastosowanie na Facebooku.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.