14 maja, 2024

Laboratioriainnowacji.pl

Najnowsze ciekawostki technologiczne

Jak uzyskać certyfikat gogole partners?

2 min read
Podziel się

Należy mieć świadomość, że certyfikat Google Partners udzielany jest przez amerykański koncern agencją e-marketingu, które będą spełniały określone wymagania jakościowe pod względem AdWords. Koniecznie trzeba zdawać sobie sprawę, że Logo Google Partners jest potwierdzeniem nie tylko i wyłącznie najwyższej możliwej jakości usług, ale również posiadanie bardzo szczegółowej wiedzy przez pracowników danej firmy.

Czym jest Certyfikowany Partner Google?

Koniecznie trzeba zdawać sobie sprawę, że przedsiębiorstwa, które należą do Google Partners mogą także zdobyć prestiżowy tytuł Partnera Google AdWords lub Partnera Google Premium. Warto mieć świadomość, że wspomniane statusy są przeznaczone tylko i wyłącznie dla takich agencji e-marketingowych, których pracownicy będą wyróżniali się wiedzą związaną z Google AdWords. Konieczne jest także zdanie testów organizowanych przez Google. W ten sposób możliwe będzie zdobycie certyfikatu w Academy for Ads.

Certyfikowany partner google może być ogromnym atutem dla danej agencji e-marketingowej. Jak wiadomo nie każda firma działająca w branży może poszczycić się tym tytułem. Ponadto klienci będą wiedzieli, że dana firma zatrudnia pracowników, którzy dysponują odpowiednią wiedzą do wykonywania tego typu usług.

Jakie kryteria muszą spełnić certyfikowani partnerzy google?

Warto mieć świadomość, że certyfikowani partnerzy google muszą spełnić określone kryteria. Należy wiedzieć, że dana firma powinna zatrudniać przynajmniej jedną osobę, która będzie posiadała certyfikat AdWords. Z kolei do statusu premium będzie potrzebnych przedsiębiorstwu dwóch takich pracowników. Godny uwagi jest fakt, że wspomniany certyfikat można uzyskać przez wypełnienie ogromnego testu reklam AdWords, a także wybranej prze siebie specjalizacji, która będzie dostępna w w Academy for Ads.

Należy mieć świadomość, że bardzo istotne znaczenie mają także wydatki. Google będzie bowiem oceniać konta menadżerów AdWords, które są połączone z kontem określonego przedsiębiorstwa. Koniecznie trzeba zdawać sobie sprawę, że dana agencja będzie spełniała warunki, jeżeli będzie posiadała wspomniane konto menadżera przez minimum 90 dni. Z kolei wydatki muszą być zarejestrowane przez przynajmniej 60 dni z ostatnich 90 dni. Należy także wiedzieć, że łączna kwota wydana na reklamę w tym czasie musi wynosić 10 000 dolarów.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.